tatlisert inanın ben 2 sene önce çektirdim bir kere Allah’ım o kadar çok zor uyuştu ki 2 saat zor çekti ayriyeten 4 kez iğne yaptı 1 hafta geçmedi acısı. Bu kez çektirdim sadece iğne vururken hafif bir sızladı sonra birden oldu bitti hiç hissetmedim o doktoruna da bağlı biraz iyi araştır öyle çektir