Oğlum 12 aylık, ek gıdamız orta derecede iyi bazen çok güzel yer bazen savaş halinde oluruz. Süt denedim kabız yaptı. 1 haftadır mamayı resmen bıraktı zaten günde 2-3 sefer veriyordum sabah yarı yarıya içiyor, öğlende uykuya geçmeden 60cc ancak içiyor, gece uykuya geçmeden hiç içmiyor. Aslında küçük olduğunu düşünüyorum anne sütüde almıyor ne yapsam acaba biraz daha zorlasam içer mi yoksa ek gıdayı sıklaştırarak devammı etmeliyim