Kelebekakkor99 benim oğlumun sağ testisi kanaldaydı ama torba da değildi. Ve biz ne yazık ki geç fark ettik 22 aylık gibi. 27 aylıkken de ameliyat oldu. Hastane de yatmadık bile gayet basitti. Yaklaşık 1-1 buçuk saat arası toplam tüm işlemler ve birkaç saat daha hastane de kalıp taburcu olduk. Ağrıları illa ki oluyor ama ağrı kesici vermeniz söyleniyor ve büyük ölçü de ağrılarını kesiyor. Bebek 1 haftaya hiçbirşey olmamış gibi oluyor , sıkıntılı olabilen ilk birkaç gün. Biz 10. Gün dikiş aldırmaya gittik. 2 yerinde dikiş vardı birisi pelvik bölgede kasığa yakın yerdeydi diğeri de torbasının altında. Pelvik bölgede ki dikiş alındı diğer yerde kendisi çoktan eridi bile şuan görünmüyor , Ekim ayında ameliyat olmuştuk. Ameliyattan korkmayın aksine erken olması çok daha iyi çünkü benim oğlum da sağ tarafta gelişim geriliği olmuş geç kaldığımız için. Şuanlık belirli aralıklar kontrolleri oluyor onlara götürüyoruz şükür bi sıkıntı yok güzel ilerliyor. Ameliyat sonrası ne yapılması gerek bilgiler hep veriliyor zaten. Sadece koşturmamasına o bölgesine darbe almamasına ve kaka gelmemesine dikkat etmemizi söylediler. Zaten ağrısı olduğu için pek kıpırdamıyordu hatta ilk gün narkoz etkisiyle sürekli uyuyup uyandı , ertesi gün normale dönmüştü. Yani beklediğimden daha kolay bir süreç oldu diyebilirim. Ameliyat olursanız eğer umuyorum sizinde çok kolay geçsin 🙏🏻