Merhaby, bebeğim üç ay 6 günlük. pusetine yatırınca üzerindeki ayiciga bakıyor çırpınıyor bir şeyler söylemeye çalışıyor onunla baya oyalaniyor. Bir yerde okumuştum 1 2 yaş cocuklar için oyuna vs odaklandiysa bozmayın yazıyordu odaklanma gelişimi için. Ben de şuan bebeğim için aynısını yapıyorum, o ayicikla bir 10 dk oyalaniyor hiç seslenmiyorum. Doğru mu yapıyorum acaba bilemiyorum, normal mi bu kadar odaklanması ?