OrdekYavrusu Anlaralılar ve Ankara’da yaşayanlar, herkes in doğru aspava farklı mı yaa 🥲 bilenler bir öneride bulunsun ennn doğru en gerçek aspava hangisi 🌼
aysegul9323 OrdekYavrusu eşim Ankaralı, ne zaman gitsek Gülçimen’e gidiyoruz. Aslının orası olduğunu söylüyor😀
Ogulluana OrdekYavrusu cadde de köşedeki Yıldız aspava esattaki 😄 acaba özcelik miydi ya tam bilemedim ama köşede ki aspava biz hep oraya gideriz yan yana hep aspavalar orada köşedekini severiz
OrdekYavrusu Ogulluana bahsettiğiniz özçelikse baya övgü almış orası. Noluyo ya’nın ankara videosunu izledim onlar da oraya gitmiş
Ogulluana OrdekYavrusu haritadan baktım da yok özcelik değil Yıldız aspava benim dediğim yer özceliğin yanı oluyor
OrdekYavrusu Noname21 yok ben güzel bir ssk istiyorum ve eşimi de aspava ile tanıştırmak istiyorum. Ankarada okudum ama en güzelini bulamamıştım