Prenses_isabella Kuzeymom23 pek mümkün olmuyor. Benimki 1 yaşında ve mama sandalyesiz su bile veremiyorum. Kıpır kıpır durmuyor yerinde. Ama eğer sizinki duruyorsa verebilirsiniz.
Nazendece Kuzeymom23 benn mama sandalyesinde veremiyorum yok oturmuyor otursa bile nadir hemen kalkayım diyor pek sevmedi bizimki çok kullanamadik 16 aylık olduk artık normal mutfakta yerken sandalyeye otururruyorum onuda
Kuzeymom23 Nazendece sanırım biz de böyle olacağız. 6 ayligiz ana kucağında vermek daha kolay diğerinde ağzını acmiyor
Nazendece Kuzeymom23 gercekten mama sandalyesinde oturup yiyen bebeklere gıpta ediyorum bende bir hevesle almıştım ama kızım hiç sevmiyor özgürlüğüne biraz fazla düşkün sanırım ondan :)