mervekenan18
Kundak ile daha zor bir hal almıştı bizde de uyumak, kurtulcam diye kundaktan sürekli kıvranıyordu.Birden bıraktım bende ilk zamanlar yüzüne çok çarpıyordu kontrol edemiyor gibiydi ellerini, tekrar kundaklasam mı acaba diye düşünürdüm iyi ki yapmamışım bir kaç gün sonra çarpa çarpa alışıyorlar, şimdi eller hep serbest değişik şekillerde Rabat rahat yatıyor 3 aylık bebeğim :) Tavsiyem hemen bırakın rahat rahat uyusun.Ayrıca uyandığında bağırmıyor hemen sıkılana kadar ellerini inceleyip oynuyor 😊