yeniannee5 canım benim oğlum 13 aylık şu an. 12.ayında aşıya götürdüm doktor boy ve kiloyu az buldu. Oğlum doğduğundan beri böyle anne sütü artı mama olarak gittik mecburen. Yemesi içmesi maşallah yerinde. Doktora ilk odaya girince balık yağı veriyorum dedim, erken dedi, sonra boy kilo bakınca sen balık yağına devam et dedi. Bir çay kaşığı gün aşırı veriyorum. Sende doktoruna mutlaka danış öyle ver alerjik riski var. Valla hiç sıkma canını çocuğunun ne yediğini sen biliyorsun benim içim o yüzden rahat. Babası da kısa zaten genetik 😆