tasyan 2 sene önce karasuya deniz kenarına bi otele gitmiştik arasından yol geçiyodu sadece. ama havuza bile girememiştik aşırı esiyodu , ki bide temmuz sonlarıydı.. haziranda biraz zor bence denize giremezsiniz gibi.. genel olarak gezmek için vs güzel biyer ama deniz için asla gitmem