Kızlar , duydunuz mu doğum izninin uzatılması gündeme gelmiş . 1 yıla kadar uzatılıp ⅔ yıl ise uzaktan çalışma imkanı sağlanacakmış. Eğer böyle bişey olursa çok iyi olmaz mı sizce de . Çünkü 4 aylık doğum izni çok az bir süre maalesef. Bir çoğumuz 2 aylık bebeğimizi bırakıp işe gitmek zorunda kalıyoruz. İnşallah güzel haberler gelir .🙏