ranakzrn ben de daha yeni benzer gönderi açtım ama oğlum 10 ay 16 günlük şuan. 3 gündür ayırdım odasını. Eşimle daha rahatız. Oğlum sese kalkmıyor genelde dönerken uyanıyor ya da sıcaktan bunalırsa uyanıyor. O yüzden bu gece 3 kere kalktı sonra battaniye örttüm. Öyle uzun uyudu. Ama şimdi yanıma aldım 4.kalkışı biliyor yanıma alacağıma. Eşim işe giderken yanıma alırım genelde 😅İlk gece kamera kullandım. 2. Gece kapattım valla gerek yokmuş. Kameradan önce duydum hep oğlumu. Sesle ve karanlıkta uyuyan bir çocuk bir de. Kamera bu açıdan bir tık zor oluyor. Işığı kırmızı ışık yaptım.ses olarakta kameradakilerden açtım ama 4te kalktı öyle 😅🤣Şuan karanlıkta niniyle yatırıyorum. Daha tam alışamadı ama ilk 2 güne göre tepkisi bugün çok iyiydi. Diğer günler iyice düzelir bence.
Sese kalkıyorsa ayırın ama diş veya ataktan kalkıyorsa boşa ayırmış olursunuz ö