topitanemm merhaba canım.. aynı sorunu yaşadım. İlk kızımda yaşadım ama benim 41 haftaya kadar bekletti doktor ölümden döndüm. İkinci gebeligm 5 yıl sonra oldu.. 8.haftadan 16.haftaya kadar çok nadir kanamam oldu, kasılmalarım oldu 32.haftada bir gece hastanede hastane de yattım kasılmalarım vardı doğumu durdurduklar.. ve evet hep sıkıntılı geçti hamileliğim, ilkinde hiç bir skintim yoktu.. sürekli ilaçlar kan sulandiricilar. Şükürler olsun ki sağ sağlık doğurdum. İkisi de normal doğum ve ilkindeki gibi şişmesi ayaklarım falan zehirlenme tekrarlamadi canım