sna44
şöyle söyleyeyim ben hem emzirip hem ara ara mama kullanıyorum, bebek bugün 38 günlük eğer emdiği halde aranırsa 60 ya da 90 veriyoruz. o yüzden sizinki de bana fazla gelmedi, nasıl doyuyorsa öyle içsinler ya 🥺 ben bunu çok kafaya takmıştım illa sütüm artsın mama miktarı azalsın sürekli diye ama hem kendimize hem bebeğe stres yaptırmaya gerek yok gerçekten, emzirdikçe süt de artar mama miktarı da azalır-azalmaz yapacak bir şey yok gerçekten. 150 ile doyuyorsa 150 verin yapacak bir şey yok cidden