_pln_ Senanur_ZynpAlya canım öncelikle her bebişin gelişimi farklı olduğu için doktoruna sormakta fayda var. Senin miniğin için bence birazcık erken benimkide 4. ayında sürekli oturcam diye çekip duruyodu kendini o döneminde bol bol egzersiz yaptırdım. 5. aydan sonra yavaştan kucakta oturtmaya başladım. 6. aya geriyoruz destekli oturma çabalarına başladık artık.