Bebeğim 2. Ayını doldurmak üzere ama hep yüz üstü uyumayı seviyor. Gece uykularımiz hiç yok kundaklıyorum normalde ana gece huzursuzlaniyor göğüsümde uyuyor kucağımda uyuyor yerine koydum mu uyanıyor sadece yüz üstü yatınca uyanmaz. Ama gece bende korkuyorum yüz üstü yatırmaya. Ne yapmalıyım? Sabahlıyoruuzz artık dayanacak gücüm kalmadı gün içinde hiç bir şeye sabrım kalmadı hep ağlıyorum.