atlas1655 bebeğim 5 aylık sezeryanla doğum yaptım ilk 3 gün sma optipro mama kullandık sütüm gelmediği için . Sonra 1 buçuk aylıkken meme reddi yaşadık yine aynı mamayı kullanmaya başladık. Yani doğduğundan bu yana sma optipro kullandık gayet de memnunuz . 🌸