atlas1655 hipp toparladı zaten çok araştırdım şeker oranlarını firmaların üretim tarihlerini deli gibi menşeilerini vs. Hipp 1932 yılı kuruluş 😅 yazdıkça psikopatça geldi ama napim organik sertifikasını almak çok zor standartlar gerektiriyor tarım arazisinde sıfır gübre ve 4 km çaptaki hiçbir tarlada da gübre kullanımı olmayacak vs. O yüzden kavanoz pürelerini ve mamasını güvenle kullanıyorum ki doktora aptamil gaz yaptı deyince hipp ve diğer markaları sordum hipp alın demişti