Oglum 5 aylık oldu aşırı gazli bir bebekti kabus gibi gunler geceler gecirmistim neler yaptim neler ama hic birsey tamamen gecirmedi sadece zamana ihtiyac var yavas yavas buyudukce sancilari azaliyor gece uykulari duzene giriyor suan hala gazi var ama cok cok azaldi cok sukur. Ben biogay ile sap simplex kullandim ikisini beraber suan ise biogay ile metsil kullaniyorum işe yariyor ekstradan da zeytin yagi ile masaj yapiyorum karnina ayaklarinin altina daha rahat cikartiyor birde mama veriyorum hemde emziriyorum mamasina iki gune bir zeytin yagi damlatiyorum bagirsaklarini yumusatiyor gaz tamamen bitmez sadece bebek hareketlendikce daha rahat cikarmaya basliyor