tinimini_mom 3. ayda doktorum 4 saatte bir besleyebilirsin artık demişti. 4. ayda da 4 saatte bir şeklinde gidiyoruz. ama 3. ayın sonunda bizde de biberonla oynama dille ittirme başladı sonra azaldı şimdi bazen günde bir kere öyle yapıyor. 3. ayda 4 saatte 120 cc, 4. ayda 4 saatte 150 cc şeklinde gidiyoruz ama değişkenlik gösteriyor illa ki. benimki de 35+4 te acil sezaryen ile dünyaya geldi 11 gün yb kaldı düşük doğum ağırlığı ve solunum sıkıntısı sebebiyle. doktorum hala ne kadar uyursa uyusun demiyor besle diyor bizim bebişlerde o durum pek geçerli olmuyor 🤗 ama gece rüya beslenmesi yapabilirsiniz ben hep öyle yaptım.