Kızlar oğlum 13 aylık kendi yaş gurubu çocuklara asla dokunmuyor yanına yaklaşmışyor yaklaştırmıyor hemen ağlıyor ama 7 8 yaşlarında tanısın tanımasın biraz yabancılık çekip sonra ısınıyor nasıl düzelir ya da düzelir mi çevremdeki tüm çocuklar çok cana yakın benim çocuğum niye böyle yapıyor hemen hemen her gün dışarı çıkarıyorum parka götürüyorum ama yok yani neden böyle oluyor ki yaşayan var mı ??