canimoglum_01 şöyle oluyor sanırım odur. Bazı hastalar eczaneden alıyor eczane çalışanı sağlık ocağına gıdıp hastanın tc sonı yazıp doktora gııp reçete çıkarttırıyor ve o gün satılmış gibi. Süresine az zaman kalmış raporlu ilaç kullanan yaşlılar ,tanıdık ahbaplar vs vs kişiler genelde….
Diye biliyorum .