Kadiminannesi58 Kızlar gece gece yazıyorum çünkü cok yoruldum oğlum 22 aylık oldu uykuları hiç düzelmedi tam bir buçuk saatir uyutmak için uğraşıyorum en sonunda cıldırdım ağlıyorum yanımdan git falan dedim oda baya korktu bi kaç kez daha yaşadım bunu ama sonra vicdan azabı çekiyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum bir ben böylemi yapıyorum ben kötü annemeyiö her gün sorguluyorum onda tramvatik bişey bırakcam diye de korkuyorum ne yapcam bilmiyorum tam bir buçuk saat ya orama burama çarparak güle oyna yatıyoruz ama asla uyumak istemiyor uykusu deli gibi olmasına rağmen 🥹
ecem1809 Kadiminannesi58 sizde kendimi gördüm mahvoldum uyku konusunda 😑 bende kızmamak için kendimi zor tutuyorum ama bazen sesim yükseliyor o ağlıyor ben ağlıyorum 😭 yıprandım gurbette tek başımayım eşim hep görevde 😩 asla bensiz uyumuyo uykuya geçişi çok zor oluyor hele ki bu ay mahvoldum 😩 bugün bir saatte uyudu dönüyo vuruyo gülüyo asla uyumuyor 😑. Bi ara arkadaşlarını anlatıyordum bak o da uyumuş herkes uyumuş diye o taktik iyi olmuştu ama şimdi işe yaramıyo😟. Kendimi şöyle rahatlıyorum bundan on yıl sonra benle uyumak istemeyecek yanıma gelmeyecek böyle uğraşmayacam diyorum 🥹 sabır çok büyük meseleymiş ya gerçekten annelik çok farklıymış üzülme arkadaşım tek değilsin 🥹🙏🏼
Birdunyabircennetannesi Kadiminannesi58 Her gece kızmadan sesimi yükseltmeden uyumuyor Uyku durumu bir zaman sonra insanı iyice tahammülsüz bırakıyor Yarım saat oldu uyuyalı 3 senedir düzelmedi…
Sulttt Kadiminannesi58 kötü bir anne değilsiniz sadece siz de bir insansınız. Anlamadıklarnı düşünsek de eğer açıklama yapar öfkeme hakim olamadım diyip özürdilerseniz travma bırakmazsınız diye düşünüyorum inanın yaşadıklarınızın aynısını yaşıyorum ve sizi çok iyi anlıyorum belki farklı bir ihtiyacı vardır bebeğinizin bunu bulmaya çalışsanız ya da uykuyla bağdaştıracak bir rutin belirleseniz biz birkaç gündür birlikte ışıkları kapatıp ninnimizi açıyoruz o şekilde uyuyoruz mesela. Her zaman öfke patlaması yaşamıyorsunuz sonuçta bazen anneliğin de kötü günü olabiliyor sıkmayın nolur canınızı 🌸
Kadiminannesi58 @Muaziim Öyle yapıyorum ama üstüme çıkıyor vuruyor ağzım gözüm kalmadı resmen her yöntemi deniyorum doğdu doğalı uykusu olsada asla uyumak istemeyen bebek uyuncads ben yaptığıma pişman oluyorum beni öyle görünce cok korkuyor 😥😥😥
Gul-42 Kadiminannesi58 cok normal yasadıkların cocugunun yaptıgıda normal ben oglumu ne salladım ne kundakladım o yuzden cok rahattım acıkcası uyku konusu gece lambasını yak yanına yat pes etme illakı uyur boyle alıştır kotu anne degılsın tabıkıde kendını asla sorgulama boyle
Kadiminannesi58 @ecem1809 ay yeminle aynısı bende kendimi öyle böyle avutuyorum ama bian gelen o sinirle yapıyorum ağlama yada ona git gibi şeyler deme sonra vicdan azabından böyle ölüyorum resmen bende gurbetteyim aynı şekilde eşimlede asla uyumak istemiyor ağlıyor babaya gidince direk ne yapcam bilmiyorum her yöntemi denedim ayak kucak yanına yatma karanlık ışık her şey onu korkutmadan severek uyutmak istyorum her seferinde ama sonuç bazen böyle bitiyor
ecem1809 Kadiminannesi58 bende aynsını yaşıyorum babayla hiç uyumuyo😟 22 ay boyunca emerek uyudu şu an 28 aylık ilk başlarda iyiydi yani zor uyusa da çok yormuyordu şu an mahvediyor . Şöyle bi şey fark ettim gün içinde onu mutlu edersem etkinlik park oyun oynama vs bunlara doyarsa gece uykusuna inatlaşmadan geçiyor ve ben bir aydır bunu yapamamıyorum kendi derdimden çocuk da hırpalandı 😑 Bağırdığım oldu yalan değil ama o vicdan sabaha kadar uyutmuyor 😑
Hayriyeye Nolur bağırmayın sabırlı olun onların hepsi melek gözlerinin içine bakınca anlarsınız çok mazlumlar, sizinle oynamak istediği için uyumuyor direniyor,bizimki de öyle en sonunda pes edip uyuyor
Kadiminannesi58 @Deletedmom_115 sabırda bazen yetmiyor ben anne olunca bütün duygularımın olduğunu yeni anladım korku endişe stres sabır vicdan azabı herşey. Allah gücümüzü küvetimizi artırsın🫣
Deletedmom_115 Kadiminannesi58 Amin canım, insan anne olunca ölmekten bile korkarmış bunu da çok iyi anladım bana birşey olursa çocuğum ne yapar lütfen beni yanına erken alma diye çok dua ediyorum 🥹❤️ Annelik çok zor ama tarifsiz bir güzellikte Rabbim kimseyi evladından ayırmasın 🙏🏻🙏🏻
Kadiminannesi58 @ecem1809 dedigniz gibi akşama kadar gönüllerini etsek benimki de uyuyor ama hergün yapamıyorum hatta haftada anca yapıyorum maalesef 😓
ecem1809 Kadiminannesi58 çoook iyi anlıyorum çünkü gurbetteyim demiştiniz…. Ben çok temiz düzenli biriydim çok iş yapardım çocuktan sonra bitti. Hatta bilerek yapmıyorum oynuyorum oynatıyorum vs onunla sadece yemek yapıyorum ve ev süpürüyorum. Sonramız hep oyun park arkadaş görüşmesi. Mesela akşam 9 da yatıyor. Toz alıyorum yer siliyorum wc yıkıyorum çamaşır ütü ama bunları en hızlı şekilde yapıyorum. Sonra kendime vakit ayırmaya çalışıyorum yarım saatte olsa 😭😭😭 Önce anneyim diyorum 😔
Kadiminannesi58 @Birdunyabircennetannesi malesef benim bebeğim de kendini zora sokamdan uyumuyor Allah yardımcımız olsun
Kadiminannesi58 @Hayriyeye bende asla istemiyorum ama bazen sabrımın somuna geliyor ve istemsizce oluyor bende çok pişman olup vicdan azabı çekiyorum 😥😥
Kadiminannesi58 @Deletedmom_115 demekki genelikle anneler böyle bende aynı şekilde dua ediyorum rabbim sağlıcakla büyütmeyi bizlere nasip etsin inşallah kimse evlat acısı görmesin kızdığımda bile bukadar vicdan azabı çekiyorum daha fazlasını düşünemiyorum bile
Deletedmom_115 Kadiminannesi58 iyi bir anne olduğun için vicdan azabı çekiyorsun canım, kendini üzme hepimiz ara ara parlıyoruz 🙏🏻❤️
Kadiminannesi58 @ecem1809 resmen diyeceklerimi tamamlıyorsunuz çocuk büyütmek çok zormuş annelerimizin hakkını nasıl öderiz bilemiyorum annem anne olunca anlarsın derdi herşeye şimdi öyle bir anlıyorum ki gerçekten evlatlarımızın canı sağ olsun gerisi hallolur diyorum artık 😢
ecem1809 Kadiminannesi58 canı sağ olsun hepsinin 🙏🏼 ama bu yaşı bu anı bi daha gelmeyecek o yüzden daha pozitif olmalıyız 🙏🏼 çocuğunun çocukluğunu hatırlamasında en etkili varlığız anneyiz ❤️ tabiki doluyoruz taşıyoruz ama rabbimin emaneti 🙏🏼. Bi de hep aklımda olan söz var, kendi çocuğuna eve gelen misafirin çocuğuna davranır gibi davran diye . Bu söz benim için çok derin anlam içeriyor…
Kadiminannesi58 @Deletedmom_115 teşekkür ederim iyiki buraya yazmışım asla uyuyamazdım yoksa kendimi çok kötü hissediyordum iyi geldiniz ❤️
Deletedmom_115 Kadiminannesi58 rica ederim canım, yalnız değilsin merak etme 💘 sabah bir çift göze yine aşkla bakıcaz canını sıkma 😂❤️🫶🏻