Aybars-mom160821 Çekimi zor mu oluyor fobim var korkuyorum dört tane çekilecek diş var oyuk oyuk olmuş kırılma aşamasına gelmiş artık çok dipte nasıl cekilefek ya düşündükçe kafayı yiyorum zormu😬😬
sek_kahve Aybars-mom160821 zor zannedip kolaylığına şaşırmıştım üstteki iki taneyi çektirirken. Tabi stres olmuştum ellerimi öyle bir kenetlemişim ki birbirine, çıktığımda kollarım titriyordu 😁 inşallah 2-3 aya alttakileri çektirmeye niyetliyim
Kokoshbaby Aybars-mom160821 hyr hıc zor olmuyor .Ama güwendigin bi diş hekimine çektir .Benım dısımı cekerlerken yarısını almamışlar 20 lik dişin oda diş etıme batmış.3 ay acı cektım .Bılmıyordum öyle olduğunu doktora gıdıp cektrdım kurtuldum.Suan çok rahatım .Yerınede ilerde implant yaptırırım heralde .Kanal tedavısı çok acılı bı işlem acı eşiğim çok düşük malesef .😌
63_hulya_63 Aybars-mom160821 sana şöyle diyim aşırı derecede korkan biriyim ve asla dişciye kolay kolay gtmem gömülü ucu dahi olmayan dişimi çektirmek zorunda kaldım .20 lik dişlerimin 3 tanesi çekildi her biri ayrj korkunçtu biri yanağımin iç yüzeyini bile yara içinde bırakmıştı .neyseki çekildi kurtuldum .hiç korkulacak gibu dgl uyuşuyor zaten siz sanki dişinize değen o aletin soguklu hareketini hissedersiniz ama ağrı yok rahat olun çektirip kurtulun ben çok çektim o dişten en iyisi çektirmek bian önce
incidogan Geçen ay çektirdim bende 1 tanesini, çektirirken hiç acı yok ama o gece ve ertesi günü çok zorlamıştı beni, yutkunmanın kıymetini o gece anlamıştım çünkü tükürüğünü bile tutarken acı çekiyorsun.
rabis3444 Ben Çarşamba günü çektirdim çekerken hiç acı yok ki benim acı eşiğim çok düşüktür öyle güçlü biri değilim 😂🥲 fakat çektirdikten 15 20 dakika sonra ağrı başlıyo 4 5 saat ağrı yapıyor ben buz tuttum ara ara sonrası kolau bende böyle kolay zannetmemiştim :)