mnura bizimkide aynı 7 aylığız genelde canı sıkılınca, uyumak istemediği zaman , kucağa gelmek istediği zaman sürekli bi ıııı ııııııı sesleri kendini sıkma . Bazen kıpkırmızı yapıyo kendini . Doktora sormuştum . Huysuzluğundan tamamen bir şeyi yok dedi kontrol etmişti . Ama çok gıcıkk bir durum kendini sıkması . Bende sorguluyorum acaba neden yapıyor diye ama sonra farkettim ki istediği olmayınca yapıyo . Ayağa kalkıp gezdirince neden yapmıyor mesela ? Demek ki sağlık açısından bir şeyi yok . Sizinki de sürekli yapmıyorsa endişelenmeyin