arasdenizim oluyor. Benim bebeğim de asla uçsuz emmezdi kafasını çekerdi, emmek istemezdi. 5 aylığız şu an geçen gün emerken rahatsız oldu sanırım ucu eline almış bakıyordu bu ne diye bende elinden alıp uçsuz emzirmeyi denedim çok hoşuna gitti. Yaklaşık bir haftadır uçsuz emiyor sadece emerken uyuduğu için uykuya geçme aşamasında arıyor bi uçları onu da aşarız diye düşünüyorum artık.