Bebegimi her zamanki saatinde gece uykusuna yatırdım kızlar aradan 1saat gecti çığlık ciglga ağlamaya başladı ama asla böyle bi ağlama gormedim korkmuş gibi bir türlü kendine gelmiyordu ışıklar açık biz sesleniyoruz kucaktan kucağa geçiriyoruz bi türlü ayilmadi dakikalar sonra anca kendine geldi acaba neyden korkmuş olabilir veya ne olmuş olabilir tecrübeli anneler bilir henüz 8aylik sizin de bebekleriniz böyle oluyor mu ?