Bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz muhakkak bir sıkıntısı olunca ağlıyorlar ya kusucaksa ya gazı varsa ya uykusuz kaldıysa dalmaları zor oluyor bizde hala alışma aşamasındayız bende çok zor çözüyorum derdini 48 günlük benimde balkonda sarıp uyutmayı dene canım Allah yardımcımız olsun 🥺🤍