Yazdığım gibi kızım 10 ay 22 günlük ve bu zamana kadar hiç kimseye yabancılamadı yani ilk defa gördüğü birine bile her gün görüyormuş gibi davranıyo hiç tanımadıklarına bile ve bu durum artık canımı sıkıyor hadi şimdi ben hep yanındayım ama yokken ne olucak yani hiç tanımadığı biri gelip götürse hiç demez ki yahu benim anam nerde bunu nasıl degistiricem ne yapmam gerek?