pembikmom inanın ne desem yalan daha başlanmadı sadece günü bellı oldu en son gömük 20lik vardı onuda alalm yarın bir gün sorun yapmasın dedi iyileşmesi beklenıyo , ama doktorumda yaptıran tanıdıklarıma soruyorum hiç acımamış sonrasındada ağrı olmamış , başka yaptırana soruyorum 1ay delı gibi ağrıdı diyor