Filiz_Alparslan1 6 aylık bebeğim var doğumdan sonra hiç adet olmadım korunmasız ilişkiye girmedik de başım dönüyor diye test yaptım az önce ilk başta tek çizgi çıktı üç beş dk öyle kaldı iki üç saat sonra silik çizgi var di korkuyorum hamilemiyimdir?
Asliiiiiiiiii Filiz_Alparslan1 canım 3 4 saat sonra çıkan ikinci çizgi önemli değil kuruma ççizgisi mi ne diyorlar ona sanmıyorum hamile olduğunu ama sabah tekrarla istersen için rahat etsin
ezguscom Filiz_Alparslan1 hamilelik testlerinde ilk 10 da çıkan sonuç önemlidir. Saatler sonrasında 2. Çizgi genelde çıkıyor diye biliyorum 😬
azrasmommm Filiz_Alparslan1 10 dk sonrası geçerli olmuyor. Ben de 7 aydır adet olmuyorum. Çok şüphen varsa kan ver canım. Baş dönmesi vitamin eksikliğinden de olabilir
Filiz_Alparslan1 Asliiiiiiiiii ya çok korkuyorum şu an ikinci test var elimde yapsammi ondan bile korkuyorum
Filiz_Alparslan1 oeztuerk sabah sağlık ocağına gidicem testi şimdi yapsammi uyuyamam ben sabaha kadar valla başıma ağrılar girdi
Filiz_Alparslan1 Silik çizgi çıkması yanlış test olabilir dimi sonradan bozulma ihtimali var dimi yüksek bı durum bu
Fndkurdu Filiz_Alparslan1 canım bende şöyle bişey yaşamıştım erken gebelik testi yaptım negatif normal gebelik testi yaptım silik çıkmıştı yani sonuçta hamileydim gebelik testlerinde de hata oluyor
erbasgoktug @Filiz_Alparslan1 korunmasız bir ilişkiye girmediyseniz (geri çekilme yöntemi ile) hamile olmanız %99 da 1 ihtimal gibi. Ama saatler sonra silik çizginin bir önemi yok diye biliyorum ilk 5 dk içerisindeki sonuc önemli korkmayın bir daha yapın testiniz varsa en müsait olduğunuz zamanda kan verin içiniz rahatlasın ☺️