Merveu222 Yektamm merhaba ben herkesin çok övdüğü denipolde Murat İnan’a götürmüştüm çok pişman oldum şuan tekdende Yasemin ışık balcı var ona götürüyorum
asocialmom Yektamm odakta İbrahim görüşen 👍🏻 Hem çok tecrübeli hem sakin hem de dikkatli hem de Açık sözlü biz çok memnunuz 😊
gulsum2144 Yektamm şener bekçi ben çok memnunum çok zorda kalmadıkça ilaç verme taraftarı değil sakin soru sorduğunuzda ince bi şekilde cevap veriyor ilgili öneri de bulunuyor..
aras151018 Bizde bir çok doktor gezdik ama cerrahta Hasan Akşıkdan memnun kaldık gereksiz ilaç vermez ve verdikleri çok iyi gelir tavsiye ederim.
yldznralya Ben denipolde mehmet oğuz örene götürüyorum doğumumda o hastanede olmuştu doğdundan beride her ay düzenli gidiyoruz fakat bi başka doktora göstersemmi diye düşünüyorum murat inan bende duydum iyi diye ama bilemiyorum şuan doktor bakıyorum bende 😏
Esesesss Merveu222 neden Mehmet oguz öreni tavsiye etmiyorsunuz merak ettim, bende ona gidiyorum ama degiştirsem mi diye dusunuyorum