Kızımla oyun oynamakta çok zorlanıyorum hiç kendimi veremiyorum. Bunun bebeğime karşı çok büyük Bi haksızlık olduğunun farkındayım. Ama hiç canım istemiyor ve ağır Bi depresyon geçiriyorum onunda etkisi çok fazla tabi. Siz neler yapıyorsunuz nasıl oyunlar oynuyorsunuz fikir verin nolur çok üzülüyorum bu duruma