nefe tam dediğiniz gibiydi kulaklarını çekiştiriyordu çok uyumuyordu hastaydı diye ama uyuduğunda da ağlayarak kalkıyordu iştahı yoktu baya bir süzülmüştü ama bizim ilk gün ateş vardı sonra yoktu ama hastalık uzun sürdü onu baktırmadan bilemezsiniz gibi kana falanda bakmıştı enfeksiyon vardı