Emzirirken kilo verenleri duydukça hayretler içinde kalıyorum. Bende mi sıkıntı var sürekli acıkıyorum sanki bu kiloları asla veremeyecek gibiyim. Doğumda 10 kilo aldım , 6sını bir hafta içinde verdim ama tekrar fazlasıyla geri aldım. Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor. Nasıl gidecek bu kilolar.