pembeayakkabilikiz Kızlar bu makineyi kullanan var mi aranızda nasıl memnun musunuz ? Alalı 2 3 hafta oldu arada çamaşırları islak yada nemli çıkartıyor yanlış yaptığım birsey mi var acaba yada garantiye göndermeli miyim ? Sizlerin nasıl?
Hayymoomm pembeayakkabilikiz ben kullanıyorum hangi programda kullandığınıza bağlı ben ekstra kuruda çalıştırıyorum genelde ama eşim biraz çekme olmuş sanırım dedi artık dolap kuruluğunda çalışıyor hemen almıyorum içinden kapağını açıp biraz bekliyorum öyle normal kurulukta oluyor direkt alınca bana da nemli geliyor biraz
ecem1809 pembeayakkabilikiz 10 aydır kullanıyorum Vestel kurutma makinesi. İlk başlarda gayet iyiydi son zamanlarda attığım çamaşır sırılsıklam şekilde aldım ve maalesef ana kartı yanmış servise gitti. Asla memnun değilim Vestel’den diğerleri bosh keşke paraya kıyıp alabilseydim
Annekizcicileri pembeayakkabilikiz kurutmam harıc hersey Vestel ve hepsınde bir problem yaşadım oyuzden kurutmayı arcelık aldım çok memnunum Vestel pişmanlıktır
gag123 pembeayakkabilikiz ben de vestel kullanıyorum ama öyle bi prb birkaç kez yaşadım o da havlu attığımda oluyor genelde yani diğerleri normal tshirt filan olup araya havlu atarsam ya da havlumsu gibi bir şey bir türlü kurumuyor onun dışında kuruyor dolap kuruluğunda çalıştırıyorum memnunum
pembeayakkabilikiz Hayymoomm anladım canım bende ütü kurulugunda kurutttuklarim öyle oluyor dolap kuruluğu seçince olmuyordu. Ekstra kuru özelliği nasıl oluyor acaba bittikten sonra mı kurutuyorsunuz bir daha ?
mdea Aynen, bende tam kuruttuğunu maalesef görmedim. Baktım hepsi nemli çıkarıyor. Bende karışık modu olan en kısa programda çalıştırıyorum. Bigün bekleyip öyle katlıyorum. 🤷♀️ yani diğer markaların nasıl olduğu hakkında bi fikrim yok açıkçası
pembeayakkabilikiz mdea anladım canım sağol. İyice araştırmadan aldık bende bilmiyorum valla diğerlerini. napsam onuda bilemiyorum böyle tek iş olsun dedim iki iş olacak gibi görünüyor.
Hayymoomm pembeayakkabilikiz yok direkt programın adı o ekstra kuru ama kuruttuktan sonra bidaha da kuruttuğum oluyor hızlı prpgramda bazen
mdea pembeayakkabilikiz yaklaşık 3 senedir kullanıyorum. Alıştım artık. Yani en azından serip toplamaktan sanırım daha kolay geliyor diye 😊 hatta yünlü havalandırma modunu da denemiştim. O da istediğim gibi olmamıştı. Dediğim gibi karışık kısa programda kullanıp gidiyoruz 😊
meryemecem Arkadaşlar bizde 10aydir kurutma kullanıyoruz ekonomik dolap kurutma kullanıyorum genellikle 3saat gibi sürede kurutuyor camasirlarimi yıprattı ve beyaz camasirlar hep yandı sanırım sarı sarı oldu bütün atlet havlular sizlerdede oldumu öbür programlar tam kurutmadigi için bu programda kullanıyorum birde makinebiraz kurutup durup tekrar kurutuyor sizin makinelerde oylemi servis çağırmak zorundayım herhalde
pembeayakkabilikiz meryemecem aynı benimde öyle bitince hemen cikarmayinca durup durup çalışıyor makine. Sanirim özelliği böyle herkeste oluyorsa
mdea pembeayakkabilikiz bittikten bir süre sonrada kapatmayınca devam ediyor ya. Bi sürede o sıcaklıkta devam ediyorum. Sonra açıyorum kapağını kırışma ihtimali olmayanları içinde bigün bekletiyorum. Kırışacak olan varsa askıya asıyorum
pembeayakkabilikiz Annekizcicileri ya bizimde bütün hersey arceli kurutmaya vesselam aldık arcelik toz atıyor diye duydum bi kaç kişiden ondan almamıştım. İnşallah daha fazla pişman olmam 😔