İyi geceler anneler 🙏🏻
Oğlum 33+5te doğdu bugün 45 günlük olduk. Her ay nöroloji kontrolümüz olacak. İlk kez gittiğimizde şükür kafa yapısı, bıngıldak ultrasonu iyi çıktı. Doktorumuz bir dahaki geldiğinizde gelişim testi isteyeceğim dedi. 2 aylık bebekte gelişim testi nasıl oluyor? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🏻