Yaklaşıl iki haftadır uyku falan haram. Sabaha kadar sürekli olarak memede ara ara ağlamalar. Bu nedir böyle ben artık gerçekten zombi gibi geziyorum hiç enerjim sabrım neşem kalmadı. Yaşayanlar yazsın Allah rızası için. Artık mememi kesip atacağım o seviyeye geldim atak dönemi olduğunu biliyorum ama ne zaman geçecek bu