Birannee1 Arkadaşlar bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim. Oğlum 21 aylık 1 ay önce gittik b 12 1300 üstüydü bugün yine gittik öyle çıktı bu durumla karşılaşan var mı
MinikPandam_ Birannee1 genelde düşük çıkar çünkü b12 suda çözünen bir vitamin olduğu için zaten fazlası idrarla atılıyor. hic denk gelmedim ama böbrekten süzülme ile ilgili bir problem olabilir mi diye düşündüm. Ya da önemli bir durum bile olmayabilir. doktorla görüştünüz mü?
mtpolat Birannee1 merhaba benim de oğlum 21 aylık b12 si 615 çıktı. Sanırım çok yüksek değil ama yine de kırmızı gözüküyor referans aralığının üzerinde. Ben de endişelendim ama normal olduğunu söyledi doktor. Yumurta et vs azalt dedi .
Birannee1 MinikPandam_ MinikPandam_ evet görüştüm bir ay önce takip edelim dedi bugün yine yüksek çıkınca 20 gün sonra geri gel dedi artacak mı bakalım dedi et balık süt ürünleri biraz azalt onunla mı alakalı görmüş olurız dedi