defne24- içimiz paramparça keşke artık birileri çıkıp dur dese,boykot ürünlerini almıyorum elim zaten almaya gitmez,onlar onca acı çekerken bir temizlik ürünümü veya başka birşeyi kullanmicam çok mu,herkes bu konuda duyarlı olsa ne güzel olurdu, maalesef bizim durdurabilecek gücümüz yok elimizden gelen dua ve onların üretimleri olan eşyaları kullanmamak,kurban oldugum Allah’ım sonunu tez vakitte getirsin inşallah itrailin