Bence çok gereksiz. Zaten ilk ay tadım olarak veriyorsunuz haşlayıp. Ondan sonrası püre tanecikli şeyler çorba vs diye gidiyor. Yani devamlı kullanılacak bir ürün değil bana göre. Ben haşlama aparatı aldım oda gayet iş görüyor, diğerleri para tuzağı bana göre