gzkk merhaba herkese bebeğim 4. ayını doldurdu ancak ben hala regl olmadım🥲 ne kadar sonra oldunuz normal mi bu durum
esraozcn gzkk Benim bebegimde 10 aylık Gecen ay oldum bende ilk defa emziriyorsan süt korur derler ondan gecikebiliyor baya canm 1 yila kadar normalmis
SerennDuru gzkk gayet normal 8. Ayda oldum :) muayeneye gitmiştim emzirme döneminde salgılanan hormon sebebi kaynaklı