Drymama Selam kızlar 18 aylık bir kızım var ve son bir hafta 10 gündür aşırı hırçın herseyi yerlere fırlatıyor sinirli en ufak şeye aglıyor 2yaş sendromu mu başladı sizde bu durumda olan varmı nasıl çözdünüz 🤷
Dygsnk Drymama çözemiyoruz🥲aynı durumdayız, normalde oğlum uyumlu rahat bi çocuktur, huyu suyu değişti tamamen ne kadar konuşmaya çalışsamda, nafile dikkatini dağıtıp başka şeye odaklanmasını sağlamaya çalısıyorum ,kendimce😤
girlmam Drymama benımkıde aynı tam 18 aylık huyuna gidip dikkatini dagıtmaya calişiyorum bol bol oyun müzik dans hoplama zıplama aynı zamanda diş agrısıda vardı bu şekilde yapıyorum
Yuzuklerin_efendisi0 Drymama 19 aylık oğlum 15 gündür senin kız gibi, yemin ederim tırmalamadığı ısırmadığı yerim kalmadı. Aşırı agrasif ve hırçın. İştahı yok uykuya direnme vs 🥺 be yapıcaz bilemedim.
Drymama Dygsnk Ay ben de başka şeye odaklamaya calısıyorum da işte çok yoruyo bu durum beni bazen de bulamıyorum baska birsey kafam duruyo aglamasından başım agrıyo bir de banyo yaparken kafasını yıkatmak istememe var delircem 😑
Drymama girlmam Heh diş agrısı geçen hafta vardı meme falan istedi deli gibi bide kollarımı falan ısırmaya calıstı off 😮💨
Drymama Yuzuklerin_efendisi0 Aynı aynı çok yoruluyorum ben de saçlarımı çekiyo oyun gibi avucunda kalıyo sabır diliyorum kendime bol bol ama yani nasıl davranacagımı da bilemiyorum çok sinirleniyorum bazen bagırıyorum sonuç daha çok aglıyo 🙁
moonlight__ Yuzuklerin_efendisi0 ya benim bebeğimde 17 aylık aynı sizin dediğiniz gibi hep tırmalıyor ısırıyor neden oluyor bu çok huysuz ağlıyor her şeye
Yuzuklerin_efendisi0 Drymama Sakın bağırma sakin ve sivri konuş, sen bağırdıkça stresi artar hırçınlaşır. Şiddetli ağlamalarına çok tepki verme unutma herşey geçecek 🌸🌸🌸
moonlight__ Drymama evet benim bebeğimde aynısı ya mahvetti bizi her yerimizi ısırıyor tırmalıyor saçımı yoluyor çok sinirli mahvetti bizi iştahsız sık uyanıyor gece zorla uuyuyor. Çok yorucu bi süreç. Bi de kiyafet ve bez asla giymek istemiyor kaçıyor sizinde böyle mi
Drymama Yuzuklerin_efendisi0 Evet dogru geçecek ama işte uykusuz falan kalıyorum ondan gergin oluyorum eşim de evden çalışıyor üstümde ekstra yük var ikisini birden idare edemiyorum bazen patlıyorum 😑
Yuzuklerin_efendisi0 Drymama Benimde eşim evden çalışıyor aynı durumu yaşıyorum. Bebekten daha çok hizmet bekliyor. Ama işi bitince sorumluluk onda olur bu yüzden ben dinleniyorum en azından
Bugleminannesi28 Drymama 2 yaş sendromu . Benim kızımda 18 aylık 2-3 gündür öyle evet desen ağlar tamam desen ağlar boş sebeplere atar kendini yere ağlar ama gözünde yaş yok numara bazen imdat diyesim geliyor ama sabır odak noktasını dağıtıyorum oyun oynuyor dans ettiriyorum öyle yani
Drymama Bugleminannesi28 Ayyy ben de aynı işte eşimle bile tartışıyoruz bu sabrımın tükenmesinden dolayı ama yapacak birsey yok gece de anne anne uyanmaya basladı napcam bilmiyorum valla😮💨😮💨