meliketayfun20 27 günlük bebeğim var emziriyorum ama disim çok ağrıyor azcık şişti acıyor acil yardım edin kızlar acıyı hafifletecek tuzlu suda gargara yaptım sonuç ağrıyor
sevgiimdat meliketayfun20 bende gebeyken çok çekmiştim dişten ne yaptıysam fayda etmedi bi tek hastaneye gidip serum taktırıyodum oda parol tabi en azından 5 6 saatimi rahat geçiriyodum
ilkanneligim1107 meliketayfun20 karanfil denedin mi canım çok geçmiş olsun bölgeye karanfil koy diş hekimim karanfilin etkisi olduğunu söylemişti hatta geçici dolgumu karanfil etkili yapmıştı..
Annemisss Çok ağrın varsa karanfil yağını pamuğa dök çağıran dişine koy ben direk dişime dökmüştüm çok ağrıyordu. Rabbim şifa versin fırçalayınca kanıyor o zman da sanki biraz rahatlatıyor gibi