Hanımlar bebeğim 10 aylık oldu artık ve yaşına girmeden emziği bırakmak istiyorum.
Sadece uyurken veriyorum uykuya dalınca çıkarıyorum tabi uyaninca tekrar istiyor. Yardımcı olun lütfen. Bir kere gece vermeyeyim dedim çok isteyince dayanamadım tekrar verdim. Hemen uykuya daldı. Aranızda tecrübe sahiplerini yoruma bekliyorum..