Kızlar oğlum yaklasik 1 haftadir kabız ama 2 gün kabız olup 3.gün düzelir gibi oluyor yine aynı bugün de normal şekilde kakasını yaptı ama siyah doktorumuza yazdım yarın gorelim dedi siyah kaka neden olur kabız oldugu için mi acaba kan ilacı ve d vitamini alıyor ek gıda olarak da bugünlerde muzlu bebek irmikli püre veriyorum akşamları da bazen şehriye, bal kabagi, havuçlu patatesli corbalar yapıp veriyorum ama anlamadım siyah kaka yapmasi biraz normal değilmiş galiba başına gelen var mı