Kızım 10 aylık, ayakta duruyor tırmanıp ayağa kalkıyor ama koltuk kenarlarında falan sıralamıyor, ellerinden tuttuğumuzda yürümüyor. Düzgün adım atmıyor henüz. Koltukaltından tutunca bikaç adım atıyor ama sağlam adımlar değil. Böyle olan var mı? Nasıl ilerledi ve ne zaman yürüdüler?