gulsevyilmaz Ek gıdaya başlıyoruz su olarak nasıl verdiniz yani su mu kaynattınız damacanadamı verdiniz direkt yoksa bebekler için küçük şişelerde sular var onlardan mı verdiniz sizin öneriniz nedir?
askbebegimmbenim gulsevyilmaz erikli su aldım şişede onu verdim ben kaynatmadim midesi bulanıyor çoğu bebeğin dedikleri için.
ikioglanannesi__ gulsevyilmaz valla en sağlıklısı bence kaynatıp ılık içirmek ben öyle yaptım ve yapıyorum
nur2135 Benim bebeğim 3.5aylik doğduğu günden beri 3-4 çay kaşığı normal damacana suyu veriyorum şimdi biberonla içmeye başladı ama.fazla içmiyor mamayla suyu ayırt edebiliyor
Tunaveannesi16 gulsevyilmaz Doktorumuz bize içme suyunu kaynatıp ılıtarak verin demişti ek gıdaya başladığımızdan beri öyle yapıyoruz