ftmzclkp 11 aylik bebegim surekli su icmek istiyor . su verdikce iciyor acana normal mi en fazla 100 cc icerler diyorlar ama benimki daha fazla iciyor internette diyabet baslangici falan olabilir diyor . salyalarida akiyor ama acaba ondan mi
Kadifemsii ftmzclkp salya dişten olabilir. Benim kızlar da çok su içerler biri 4 diğeri 2 yaşında hala da ben verdikçe içerler herhangi bir sağlık sorunları yok
suheyla92 ftmzclkp 9-12 ay arasi 230 cc’yi gecmemeli diyor instada takip ettigim bir ebe sizinki normal bence
ilkanneligim1107 ftmzclkp oy benimki de hiç içmiyor canım ver içsin😅 ağzına döküyorum gözüme baka baka geri akıtıyor anca karadut özlü falan icirebiliyorum 😥 bir su icisimiz var sonrası üst baş değişimi 🫠
ftmzclkp havva123k yaa bu siralr asiri iciyor dikkatimi çekti internette bakinca diyabet baslangici falan diyordu korktum bu sfer
ftmzclkp ilkanneligim1107 yaaa 😁😁😅 ne bilim cok endise ettim fazla su icmesinden yemek yedigide cok yok su cok iciyor 😅