Selamben_ çalışmak için gayret gösteriyorum ama haftaiçi çok zor eve yedide geliyorum işten. Yemek bulasık oglanla oyun derken gece on iki bucuk oluveriyor zaten iki yaşında sendromu tavan yaşıyoruz zor yani. Haftasonu fırsat bulabildiğim kadar çalışmaya gayret ediyorum ama yeterli degil tabikide