Bugün kızımın kırkı çıktı ama negibi değişiklik olcak merak ediyorum.gece 3den önce uyumuyor.emme desen memeyi doğru emmiyor bı bırakıyor bı alıyor sürekli ağlıyor.gazi da cabası...2.cocugum ama bunda acemi gibi çok zorlandim.bi nebze düzgün emse rahatlicam çok canım sıkılıyor böyle olunca